Методична скарбниця

Курси Intel "Навчання для майбутнього"
Суми 2017

План уроку з трудового навчання
в 7 класі
      
Мета. Декорування  виробів з деревинних матеріалів.
Навчальна. Поглиблення знань учнів про різновиди декоративного оздоблення столярних виробів,їхніх особливостей та призначень:формування вмінь та навичок щодо визначення доцільного виду оздоблення власних виробів.
Розвивальна. Розвиток творчого технічного мислення й уяву.
Виховна. Виховання естетичного смаку та творчого підходу до вибору оздоблення власного виробу.
Профорієнтаційна. Формування інтересу школярів до професій деревообробної промисловості.

Завдання уроку для учнів.
*Знати особливості та відмінності видів оздоблення виробів з деревини.
*Уміти визначати якість поверхні виробу й за необхідністю підготувати її до оздоблення декоруванням.
*Визначитись із обраним видом декорування та виконання оздоблення власного виробу(скарбнички).
Методи.*Розповідь,бесіда з поясненням,демонстрація,ілюстрація.
*Творча самостійна (практична)робота, спостереження, особистий показ,обхід учнів,інструктаж(під час практичної роботи).
*Усне опитування,діалог,самоконтроль,зауваження(у завершальній частині уроку).
Обладнання,матеріали й інструменти:пензлі,фарби на водній основі,клей ПВА,розчинений на половину з водою,ножиці,декоративні серветки, електрофен.
*Наочні посібники ТЗН і додаткові матеріали:Мультимедійна презентація(відеоролик),інструкційні картки для виконання практичної роботи.
*Міжпредметні зв,язки: Фізика,хімія,образотворче мистецтво,народознавство.
*Тип уроку.Формування  умінь і навичок учнів.



Хід уроку.
І.Організаційний момент.
Привітання,перевірка присутності учнів на уроці та їх готовність до уроку,призначення чергових. Створення позитивного настрою для подальнійшої продуктивної на уроці.
Вірш «Місто,закоханих у  працю»(додаток).
ІІ. Актуалізація життєвого досвіду учнів.
Бесіда з класом,під час якої розглядаються питання,вивчені учнями в молодших класах з декоративно-захисного опорядження виробів з деревини,життєвого  досвіду.
*У чому ,на вашу думку,різниця між нанесення малюнку пензликом і декупажем виробів?
ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності.
Прагнучи більшої краси і довговічності дерев’яних виробів,люди винайшли різноманітні види оздоблень. У молодших класах ви розглядали деякі види оздоблень. На сьогоднішньому уроці ми поглибимо й закріпимо знання та вміння з цієї теми.
ІV.Повідомлення теоретичного матеріалу.
Мультимедійна презентація (відеоролик) з теми»Декоративно-захисне опорядження виробів»
*Пояснення вчителя порядку виконання опорядження скарбнички і демонструє зразки виробів для відчуття гладкості поверхні і естетичного смаку.
Закріплення нового матеріалу(тестування).
1..Вступний інструктаж. Учитель об’єднує у ланки по 4 особи і пояснює,які завдання вони виконуватимуть під час практичної роботи та яких  результатів повинні досягти.
Кожна ланка отримує матеріали та інструкційну карту щодо послідовності виконання роботи.
Педагог звертає увагу на дотримання учнями правил безпечної праці й особистої гігієни під час виконання підготовчих та оздоблювальних робіт.
2.Виконання завдань практичної роботи.
Послідовність виконання роботи.
1.Вибрати своєї композиції оздоблення декупажем.
2.Підготовка поверхні виробу для оздоблення.
3.Виконання оздоблення виробу.
Учні самостійно приступають до виконання практичної роботи. Учитель забезпечує їхню безперервну роботу,проводить поточне індивідуальне  та групове інструктування.
4.Заключний інструктаж.
Учитель приймає в учнів виконану роботу,характеризує їхню діяльність,робить відповідні висновки.
Прийом»Мікрофон»
Закінчи речення
*Мені було цікаво…
*Мені вдалося…
*Я задоволений…
*Я відчув…
V.Підбиття підсумків уроку.
Учитель разом з учнями обговорює досягнення поставленої на початку уроку цілей і завдань,характеризує діяльність учнів .виставляє оцінки.
VІ.Домашнє завдання.
Підібрати інші можливі варіанти оздоблення виробів.
VІІ.Прибирання робочих місць, майстерні.


Експрес оцінювання
1. Записи в зошиті, креслення, ескізи - 3б
2. Прийоми виконання, ощадність, якість - 3б
3. Безпека праці, культура, гігієна - 3б
4. Самостійність, творчість, свідомість - 3б

Методична розробка тестів до основної технології:
"Технологія обробки деревинних матеріалів"

Розробка вчителів: Панченко В.О.      
Ланчинський Г.П.
Коритник В. П.     
      


 














До теми " Види з’єднань "





Пристосування 



До теми "Головоломки з дроту "



Пристосування для шліфування

Модернізований рубанок

Укладка для слюсарних інструментів


Удосконалення свердлильного верстата

Немає коментарів:

Дописати коментар